Powerup

Jak wybrać agencję interaktywną?

Zazwyczaj współpraca z agencją interaktywną trwa co najmniej miesiąc lub kilka, co sprawia, że każdy chciałby się ustrzec przed dokonaniem złego wyboru minimalizując ryzyko tak, jak to tylko możliwe. Jakie błędy najczęściej popełniają marketerzy i właściciele firm?

powerup_jak_wybrac_agencje_interaktywna1.jpg

Gdzie najlepiej szukać agencji interaktywnej?

Zawężając swoje poszukiwania jedynie do agencji interaktywnych np. w Poznaniu, możemy liczyć się z tym, że nieco ograniczamy swój wybór. Dla niektórych klientów, szczególnie ważna jest możliwość stałych, osobistych spotkań w trakcie prowadzenia projektu. Dla innych współpraca zdalna nie stanowi wyzwania. Nasza agencja interaktywna Powerup potrafi elastycznie dopasować się do oczekiwań klienta, dlatego możemy zagwarantować sprawną realizację powierzonych nam projektów niezależnie od miejsca siedziby klienta.

Co brać pod uwagę przy wyborze agencji interaktywnej?

Chyba najgorszym sposobem wyboru agencji interaktywnej jest sugerowanie się jedynie ceną. Tworzenie strony internetowej to szeroki proces, dlatego warto go powierzyć specjalistom. Z punktu widzenia zarówno klienta jak i agencji, istotne jest ustalenie jasnego procesu powstawania strony www i określenie budżetu.

Jeśli chcemy dobrze dokonać wyboru agencji, poznajmy jej portfolio, zobaczmy jaki styl i jakość prezentuje. Zapytajmy, jak będzie wyglądał proces realizacji strony internetowej. A jak powinien wyglądać? Pierwszym krokiem jest wnikliwie określenie potrzeb klienta i poznanie jego wizji. Kolejny to zaprojektowanie użytecznej warstwy graficznej, która będzie nie tylko korespondowała z naszymi potrzebami, ale przede wszystkim będzie podparta bogatą wiedzą i doświadczeniem agencji np. w zakresie UX. Przechodząc dalej w procesie realizacji strony internetowej, projektem powinni zająć się wysokiej klasy programiści. Dokładnie tacy, jacy pracują w agencji interaktywnej Powerup.

Tylko uporządkowany i prowadzony profesjonalnie proces gwarantuje sprawną i zadowalającą realizację na najwyższym poziomie.

Jasne komunikowanie swoich oczekiwań i zaufanie doświadczonej agencji interaktywnej.

Realizacja strony internetowej to proces, który ma sens, jeżeli zaangażują  się w niego zarówno agencja jak i klient. Tylko organizując komunikację w sposób przejrzysty, jasny dla każdego i zorganizowany, jesteśmy w stanie uzyskać porozumienie. Jest ono potrzebne do zaplanowania i wykonania prac w najwyższym standardzie. Oczywistym jest, że to rolą agencji jest zaproponowanie jak najlepszych rozwiązań. Natomiast klient powinien aktywnie uczestniczyć w całym procesie np. poprzez merytoryczne odpowiadanie na sugestie i propozycje agencji interaktywnej. Na przykład w agencji Powerup duży nacisk kładziemy na edukowanie klienta i szerokie omawianie wykorzystanych rozwiązań. Co ważne, odbywa się to zrozumiałym językiem.

Zobacz nasze realizacje