Prymat

Lider na rynku przypraw zaufał nam i powierzył przygotowanie materiałów drukowanych i internetowych dla swojej linii Gastroline. Są to produkty przeznaczone dla gastronomii. Naszym zadaniem było kreatywne podejście do tematu. Na bazie naszego doświadczenia i lekkości w projektowaniu, stworzyliśmy key visual, który opierał się na inspiracji stalowymi, czystymi i profesjonalnymi kuchniami restauracji. Przekaz został wzmocniony wizerunkami trzech kucharzy, który są ambasadorami marki Prymat.

Linia produktów Gastroline to gama wielu produktów przeznaczona dla profesjonalistów. Przygotowana koncepcja była punktem wyjścia do zaprojektowania spójnej kampanii wizerunkowej dla naszego klienta.
Przygotowane przez nas reklamy pojawiły się w wybranych tytułach prasy branżowej. Komunikat kierowany był do szefów kuchni i kucharzy oraz do właścicieli restauracji. Stąd silne odniesienie do profesjonalnej aranżacji kuchni i wykorzystanie ambasadorów marki, uznanych w kraju wirtuozów smaku.
