WFM KUCHNIE
Współpracę z marką WFM Kuchnie rozpoczęliśmy w 2012 roku, kiedy zostaliśmy wybrani jako agencja odpowiadająca za przygotowanie nowej wówczas strony internetowej.
Sprawdziliśmy się w tej roli, dlatego klient rozszerzył nam zakres obowiązków. Na przestrzeni lat przygotowaliśmy 4 kolejne serwisy internetowe i niezliczoną liczbę kampanii online.
Nasze zadania poszerzyły się także o kreacje materiałów drukowanych w postaci folderów reklamowych marki. Odpowiadamy również za reklamy prasowe i materiały BTL. Budujemy pozycję wszystkich serwisów klienta w internecie, a także czuwamy nad aktualizacją ich zawartości. Dzięki zaangażowaniu obu stron, możemy działać nad wyraz sprawnie, realizując kolejne powierzane nam zadania.

Strona internetowa marki WFM Kuchnie to wieloelementowy zbiór aranżacji, elementów kuchni, aktualności, czy wreszcie porad na temat projektowania i wyposażenia kuchni. Dodatkowo strona posiada zaplecze dedykowane relacjom z partnerami biznesowymi firmy oraz stale rosnącą bazę dystrybutorów w kilku krajach Europy. Na potrzeby sprawnej obsługi klienta detalicznego i zwiększenia poziomu zapytań, przygotowaliśmy dedykowany formularz. Dzięki niemu, w kilku krokach można przesłać zapytanie do firmy, na które odpowie wykwalifikowany doradca.


Strona firmowa WFM KUCHNIE to zasadniczo skomplikowana platforma wizerunkowo-sprzedażowa. Posiada dwa oddzielne poziomy - dla niezalogowanych klientów oraz po zalogowaniu dla dystrybutorów. Salony skupione w ramach sieci dealerskiej naszego klienta mogą konstruować obszerne zamówienia bezpośrednio z poziomu swoich kont na stronie WFM KUCHNIE. Stworzyliśmy autorski Konfigurator kuchni, którego podstawę stanowi baza wszystkich produktów oferowanych przez tego producenta kuchni. Projektanci wnętrz mogą dowolnie kreować zamówienia na meble kuchenne oraz akcesoria i wyposażenie.
Z kolei dla wszystkich odwiedzających stronę WFM KUCHNIE stworzyliśmy także moodboard online. Dzięki tej aplikacji internauci tworzą swego rodzaju mapę inspiracji, którą następnie mogą załączyć do formularza kontaktu z projektanem. Umożliwia to skrócenie prac nad projektem kuchni i pozwala lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów już przed spotkaniem z designerem.
